http://danesheirani.mihanblog.com/post/49
http://www.shkaminski.com/Classes/Handouts/Communication%20Models.htm
http:// www. Palgrave. Joornals. Com
http://www.mst.ir
www.irbourse.com
پیوست ۱٫ سوالات مصاحبه
چه عواملی در یکپارچه سازی ابزارهای ارتباطی (IMC ) موثرند؟
هدف از بکارگیری ابزارهای ارتباطی (آمیخته ترفیع ) در صنعت مواد غذائی چیست ؟ ( آثار رفتاری یا فروش)
کدام ابزارهای ارتباطی میتوانند در نیل به اهداف سازمانی در صنعت مواد غذائی نقش آفرین باشند ؟
هدف از بکارگیری IMC در صنعت مواد غذائی چیست؟
جایگاه و نقش راهبردی ابزارهای ارنباطی در نیل به اهداف سازمانی در صنعت مواد غذائی چیست؟
چه عواملی میتوانند در ارتقاء ارزش ویژه برند از دیدگاه مشتری نقش آفرین باشند؟
چه عواملی میتوانند در شناسائی و یادآوری برند تاثیرگذار باشند ؟ در این ارتباط نقش ابزارهای ارتباطی را چگونه توجیه میکنید ؟
در ایجاد نگرش و احساس مثبت نسبت به یک برند چه عواملی را موثر میدانید؟ در این ارتباط نقش ابزارهای ارتباطی را چگونه توجیه میکنید ؟
چه عواملی میتواند در ادراک کیفیت کلی ازبرند تاثیرگذار باشد؟ در این ارتباط نقش ابزارهای ارتباطی را چگونه توجیه میکنید ؟
چه عواملی میتواند تکرار خرید و وابستگی به برند را تحت تاثیر قرار دهد؟ در این ارتباط نقش ابزارهای ارتباطی را چگونه توجیه میکنید ؟
چه ارتباطی بین کانالهای توزیع و ابزارهای ارتباطی وجود دارد ؟آیا کانالهای توزیع میتواند در ترکیب ابزارهای ارتباطی و هم پیوندی آنها در صنعت مواد غذائی نقش آفرین باشد؟
چه ارتباطی بین کانالهای توزیع و استراتژی ترفیع ( کششی و رانشی ) در صنعت مواد غذائی وجود دارد ؟
نقش ابزارهای نوین ارتباطی را در نیل به اهداف سازمانی در صنعت مواد غذائی چگونه ارزیابی میکنید ؟
هماهنگی استراتژیک ( هماهنگی بین سطوح مختلف استراتژی بنکاه ، کسب و کار ، وظیفه ای ، آمیخته بازاریابی ، آمیخته ترفیع ) چه نقشی در هم پیوندی و یکپارچه سازی ابزارهای ارتباطی دارد ؟
آیا ترکیب خاصی ازابزارهای ارتباطی با توجه به هماهنگی استراتژیک وجود دارد که در نیل به اهداف سازمانی در صنعت مواد غذائی موثر باشد ؟
در صنعت مواد غذائی با محصولات بی دوام از چه ابزارها و رسانه های ارتباطی باید سود جست تا دستیابی به اهداف سازمانی را محقق نماید؟
بطور کلی برای سنجش کارآئی و اثربخشی هم پیوندی و یکپارچگی ابزارهای ارتباطی IMC از چه شاخصها میتوان استفاده کرد ؟
( اینجا فقط تکه ای از متن درج شده است. برای خرید متن کامل فایل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. )
دستیابی به اهدافی چون مزیت رقابتی و ارزش ویژه برند در صنعت مواد غذائی با ویژگی تند گردش از چه طریقی محقق میشود؟
نقش استراتژی ترفیع ( کششی و رانشی ) را در بکارگیری ابزارها و رسانه های ارتباطی در صنعت مواد غذائی چگونه ارزیابی میکنید ؟
آیا ارتباطی بین استراتژی ترفیع ( کششی و رانشی ) و ارزش ویژه برند از دیدگاه مشتری در صنعت مواد غذائی وجود دارد ؟
بطور کلی به غیر از تبلیغات ، پیشبرد فروش ، روابط عمومی ، بازاریابی مستقیم و فروش شخصی حضور چه ابزارهای را در آمیخته ترفیع در جهت تقویت برنامه های IMC در صنعت مواد غذائی میدانید؟
نقش ارزش ویژه بر ند را در ارزیابی هم پیوندی و یکپارچگی ابزارهای ارتباطی IMC را چگونه ارزیابی میکنید؟
نقش ارزش ویژه بر ند را در ارزیابی معیارهای هم پیوندی و یکپارچگی همچون سطح پوشش[۴۰۹]، هزینه ، همانندی[۴۱۰] ، قابلیت انطباق [۴۱۱]، قابلیت تکمیل[۴۱۲] و سهم در تاثیرات[۴۱۳] چگونه ارزیابی میکنید؟
با تشکر
امیر غفوریان
دانشجوی دکتری مدیریت بازرگانی(بازاریابی)
دانشگاه علامه طباطبائی
۰۹۱۵۳۱۴۰۸۸۰
پیوست شماره ۲ لیست افراد مصاحبه شده
ردیف | نام مصاحبه شونده | نوع تخصص |
۱ | دکتر محسن مرادی | دکتری مدیریت بازرگانی |
۲ |